Tilaus- ja sopimusehdot

Verkkokaupan toimitusehdot ja maksutavat

Verkkokaupan tuotteita myy Kuomiokoski Oy, y-tunnus: 0166561-0. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Manner-Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Mikäli ette löydä etsimäänne tuotetta tai jokin askarruttaa mieltänne, otattehan yhteyttä meihin. Asiakaspalvelumme auttaa joko sähköpostilla kuomashop@kuoma.fi tai puhelimitse arkisin klo 8-16, p. 015 415 1100.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan osoitteesta kuomashop.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassaoleviin toimitusehtoihin. Kaikki tilaukset käsitellään luottamuksellisesti. Asiakkaan antamia tietoja voidaan käyttää tavaroita toimitettaessa, markkinointitarkoituksiin kuuluvia tarjouksia lähetettäessä sekä, jos tavaroiden toimituksessa ilmenee ongelmia. Asiakkaille voidaan myös lähettää uutiskirjeitä tai tarjouskirjeitä sähköpostitse. Asiakkaalla on aina mahdollisuus kieltää markkinointikirjeiden tms. vastaanottaminen ilmoittamalla siitä tilauksen yhteydessä tai myöhemmin markkinointi@kuoma.fi.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näette:

  • linkin tilauksen seurantaan
  • tilausnumeron

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki. Lasku- ja osamaksupalvelut: Walley, OP Lasku ja Jousto. Korttimaksaminen: Visa, Mastercard ja American Express. Mobiilimaksaminen: MobilePay, Pivo ja Siirto. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Toimitustapa, toimitusaika ja toimituskulut

Toimitukset arkipäivisin. Toimitus lähtee kuljetukseen Kuoman varastolta noin 1-7 vrk kuluessa tilauksen vastaanottamisesta ja hyväksymisestä. Tilaus toimitetaan valitsemallanne toimitustavalla valitsemaanne toimituspisteeseen. Kulut toimituksesta riippuvat tilauksen loppusummasta ja valitusta toimitustavasta. Toimituksen kulut ja vaihtoehdot esitetään ostoskori- ja kassasivulla. Tilaukseen liittyvät kysymykset sähköpostilla kuomashop@kuoma.fi

Käytämme toimituksissa Shipit Ab Oy:n postituspalvelua. Toimittajiin kuuluvat Posti ja Matkahuolto. Postilta on valittavissa toimitus kotiin, postiin tai pakettiautomaattiin. Matkahuollolta on valittavissa toimitus kotiin tai Lähellä paketti, joka kuljetetaan vastaanottajan osoitetta lähimpään tai vastaanottajan valitsemaan pakettipisteeseen.

Posti postipaketti (postit ja pakettiautomaatit) 1-2 työpäivää 6,90€
Posti Kotipaketti 2-3 työpäivää 13,90€
Matkahuolto Kotijakelu 2-3 työpäivää 13,90€
Matkahuolto Lähellä paketti 1-3 työpäivää 6,90€

Tuotereklamaatiot

Tilauksen mukana toimitetaan tilausvahvistus. Tämä toimii kuittina ja takuutodistuksena. Mikäli Kuoma-jalkineissa havaitaan virhe, siitä on tehtävä reklamaatio Kuomiokoski Oy:n asiakaspalveluun p. 015 415 1100 tai kuoma@kuoma.fi. Vaatimus virheen korjaamisesta on tehtävä välittömästi tai viimeistään 14 päivän kuluessa virheen havaitsemisesta. Virhevastuu korvaa tuotteen materiaali- ja valmistusvirheet. Virhevastuuaika on 12 kk ja se alkaa ostopäivästä. Virhevastuu ei korvaa kulumista, materiaalien vanhenemista ja väsymistä, virheellisestä tai huolimattomasta käytöstä tai varastoinnista eikä jalkineiden pesun ja kuivauksen hoito-ohjeiden noudattamatta jättämisestä aiheutuneita vahinkoja.

Palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautus on asiakkaalle maksutonta. Alkuperäisiä toimituskuluja ei kuitenkaan hyvitetä. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksen vastaanottamisesta. Voitte palauttaa ohjeita noudattaen avaamattoman ja käyttämättömän tuotteen, jolloin verkkokauppa hyvittää tuotteen Teille, ja voitte halutessanne tehdä uuden tilauksen.

Palautusohjeet

Tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Jotta palautus voidaan käsitellä, hyväksyä ja hyvittää, pyydämme tutustumaan palautusehtoihin huolellisesti.

Täyttäkää paketin mukana saamanne palautuslomake huolellisesti. Pakatkaa tuotteet niihin pakkauksiin, joissa ne toimitettiin Teille. Huolehtikaa, että mahdolliset riippulaput ja muut tuotetiedot ovat kiinni tuotteissa. Laittakaa palautuslomake pakkaukseen ja sulkekaa paketti. Liimatkaa paketin päälle tilauksen yhteydessä saamanne palautusrahtikirja. Mikäli alkuperäinen tilauksenne kuljetettiin Matkahuollon kautta, palauttakaa paketti Matkahuollon toimipisteeseen. Postin kautta tulleet paketit palautetaan taas Postin toimipisteeseen. Ottakaa talteen saamanne palautuskuitti. Tämä kuitti on tositteenne palautuksesta.

Palautuslomakkeen voitte ladata tästä!

Noutamattomat paketit

Noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palauttaminen. Jos asiakas ei nouda pakettiaan ajoissa (Posti ja Matkahuolto 7 päivän kuluessa), paketti lähetetään takaisin Kuomiokoski Oylle. Noutamattomista paketeista perimme 20 euroa. Maksu koostuu toimitus-, uudelleenvarastointi ja muiden kulujen todellisista kustannuksista. Summa vähennetään asiakkaalle suoritettavasta maksunpalautuksesta.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi, viimeistään 14 päivän kuluessa osoitteeseen kuomashop@kuoma.fi.

Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio logistiikkakumppanille. Kaikki reklamointi hoidetaan Shipitin kautta. Reklamaatiotilanteissa, lähettäkää Shipitille sähköpostia reklamointi@shipit.fi

Rekisteriseloste

Tässä verkkokaupassa noudatetaan Kuomiokoski Oyn rekisteriselostetta, jonka löydät täältä.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Kuomiokoski Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.