Verkkokaupan toimitusehdot

Ilmainen toimitus Suomessa yli 100 euron tilauksiin

Tämän verkkokaupan toimitusehdot koskevat vain toimituksia Manner-Suomeen. Verkkokaupassa esillä olevien tuotteiden hinnat ilmoitetaan euroina ja hinnat sisältävän arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden muutoksiin tuotetiedoissa, hinnoissa, valikoimassa sekä toimitusehdoissa kehittääksemme verkkokauppaa. Mikäli sivuilla olevissa hinta- tai tuotetiedoissa esiintyy ilmeisiä virheitä, emme ole velvollisia toimittamaan tuotteita virheellisten tietojen mukaisesti.

Tilauksesta lähetetään saapumisviesti sähköpostilla tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen. Viesti lähetetään asiakkaalle myös kun tilaus on käsitelty varastollamme. Voit seurata toimituksen etenemistä toimitusvahvistuksessa olevasta seurantalinkistä. Mikäli Sinulla on kysyttävää tilauksesi etenemisestä tai et saanut vahvistusta ota yhteyttä: kuomashop@kuoma.fi

Kaikki toimitusaikaa koskevat päivämäärät ovat viitteellisiä, mutta pyrimme käsittelemään saapuneet tilaukset varastollamme arkipäivisin 1-7 vuorokauden sisällä tilauksen vastaanottamisesta ja hyväksymisestä, jonka jälkeen tuote lähtee toimitukseen. Valmiilla tilauksella tarkoitetaan tilausta, jonka kaikki tuotteet ovat varastossamme ja varattuina tilaukseen, sekä tilauksen maksutapa on hyväksytty. Kuljetusyhtiön seurannassa paketti näkyy 1-3 päivän sisällä tilauksen käsittelystä.

Toimitus Manner-Suomeen

Tilaukset toimitetaan ilmoittamaanne osoitteeseen Manner-Suomessa. Toimittajiin kuuluvat Posti ja Matkahuolto. Postilta on valittavissa toimitus kotiin, Postiin tai pakettiautomaattiin. Matkahuollolta on valittavissa toimitus kotiin tai Lähellä paketti, joka kuljetetaan vastaanottajan osoitetta lähimpään tai vastaanottajan valitsemaan pakettipisteeseen.

Toimituskulut ovat 5 euroa ja kotiinkuljetuksille 8 euroa. Yli 100 euron tilauksille on ilmaiset toimituskulut.

Posti Postipaketti (postit, automaatit) 1-2 työpäivää 5€

Posti Kotipaketti 2-3 työpäivää 8€

Matkahuolto Kotijakelu 2-3 työpäivää 8€

Matkahuolto Lähellä paketti 1-3 työpäivää 5€

Huom! Tämän verkkokaupan kautta ei voi tilata tuotteita Ahvenanmaalle. Toimituskulut koskevat vain toimituksia Manner-Suomeen. 

Palautusehdot

Kuoma tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Palauttaminen on maksutonta asiakkaalle, mutta alkuperäisiä toimituskuluja ei hyvitetä. Jotta palautus voidaan käsitellä, hyväksyä ja hyvittää, pyydämme tutustumaan palautusehtoihin huolellisesti. Mikäli Teillä on vaikeuksia palautuksen tekemisen kanssa, tai Teillä on kysyttävää, otattehan yhteyttä verkkokaupanasiakaspalveluun kuomashop@kuoma.fi tai p. 015 415 1100 arkisin 8-16. Ohjeet vaihtoa ja palauttamista varten:

  1. Täyttäkää paketin mukana saamanne palautuslomake huolellisesti.
  2. Pakatkaa tuotteet niihin pakkauksiin, joissa ne toimitettiin Teille. Huolehtikaa, että mahdolliset riippulaput ja muut tuotetiedot ovat kiinni tuotteissa. Laittakaa palautuslomake pakkaukseen ja sulkekaa paketti.
  3. Liimatkaa paketin päälle tilauksen yhteydessä saamanne palautusrahtikirja.
  4. Mikäli alkuperäinen tilauksenne kuljetettiin Matkahuollon kautta, palauttakaa paketti Matkahuollon toimipisteeseen. Postin kautta tulleet paketit palautetaan Postin toimipisteeseen.
  5. Ottakaa talteen saamanne palautuskuitti. Tämä kuitti on tositteenne palautuksesta.

Asiakkaalla on oikeus palauttaa tuote 14 päivän kuluessa siitä, kun tuote on vastaanotettu. Palauttamisoikeutta ei kuitenkaan ole, jos tuote on otettu käyttöön tai peruuttamisesta ilmoitetaan edellä mainitun määräajan jälkeen. Kaikki paitsi tuotepakkauksen avaaminen ja tavanomainen tuotteeseen tutustuminen ja sovittaminen katsotaan tuotteen käyttämiseksi.

Noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palauttaminen. Jos asiakas ei nouda pakettiaan ajoissa (Posti ja Matkahuolto 7 päivän kuluessa), paketti lähetetään takaisin Kuomiokoski Oy:lle. Noutamattomista paketeista peritään asiakkaalta 20 euroa. Maksu koostuu toimitus-, uudelleen varastointi ja muiden kulujen todellisista kustannuksista. Summa vähennetään asiakkaalle suoritettavasta maksunpalautuksesta. Tuotevaihdot eivät tällä hetkellä ole mahdollisia. Mikäli asiakas haluaa vaihtaa tuotteen, tuote tulee palauttaa ja asiakkaan tulee tehdä uusi tilaus. Palautuneen tuotteen summa hyvitetään maksutavan mukaan. Alkuperäisiä toimituskuluja ei kuitenkaan hyvitetä.