Tilaukset ja toimitukset
Voinko muuttaa tai perua tekemäni verkkokaupan tilauksen?
Tilaukset lähtevät heti käsiteltäväksi ja pakattavaksi varastolle, joten tilauksen muokkaaminen ei valitettavasti ole mahdollista jälkeenpäin. Jos jokin tuote jäi tilaamatta, siitä tulee tehdä uusi tilaus verkkokaupassa. Tilauksen voi perua, mikäli tuotetta ei ole vielä pakattu varastollamme. Mikäli tuote on jo ehtinyt lähteä kuljetukseen voitte palauttaa tuotteen vastaanotettuanne sen. Kauppasumma palautetaan, kun palautettu tuote on vastaanotettu takaisin varastolle ja palautuksenne on käsitelty. Huom! postikuluja ei palauteta.
Mitä teen, jos en ole saanut verkkokaupan tilauksestani tilausvahvistusta?
Tilausvahvistus lähetetään automaattisesti tilauksen yhteydessä antamaanne sähköpostiosoitteeseen. Huomaattehan, että automaattiset viestit saattavat joutua myös sähköpostinne roskapostikansioon. Jos ette ole saaneet vahvistusta 24 tunnin kuluessa tilauksen tekemisestä, laitattehan siitä meille viestiä: kuomashop@kuoma.fi