Tilaukset ja toimitukset
Voinko muuttaa tai perua verkkokaupan tilaukseni?
Tilaukset lähetetään välittömästi varastollemme käsittelyä ja pakkaamista varten, joten valitettavasti tilausta ei voi muuttaa sen jälkeen, kun se on tehty. Jos et ole sisällyttänyt jotain tuotetta tilaukseesi, sinun on tehtävä uusi tilaus verkkokaupassa. Tilauksen voi peruuttaa, jos tuotetta ei ole vielä pakattu varastossamme. Jos tuote on jo lähtenyt kuljetukseen, voit palauttaa sen vastaanotettuasi. Tuotteen hinta palautetaan sinulle, kun palautettu tuote on saapunut varastollemme ja palautuksesi on käsitelty. Huomioitahan, että postituskuluja ei hyvitetä.
En ole saanut tilausvahvistusta tekemästäni verkkokaupan tilauksesta?
Tilausvahvistus lähetetään aina automaattisesti tilauksen yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Huomaa, että automaattiset viestit saattavat joskus päätyä roskapostikansioon. Jos et ole saanut vahvistusviestiä 24 tunnin kuluessa tilauksen tekemisestä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme lähettämällä viesti osoitteeseen kuomashop@kuoma.fi tai soittamalla meille puh. +358 15 415 1100.
Mitkä ovat Kuoman virallisia verkkokauppoja?
Kuoman viralliset verkkokaupat ovat
www.kuoma.fi, www.kuoma.se, www.kuoma.eu, www.kuoma.ca
Olethan huolellinen tekiessäsi ostoksia verkossa, jotta et tilaa huijaussivustolta. Tarkista esimerkiksi kieliasu, tilaus- ja toimitusehdot tai kysy neuvoa kuomashop@kuoma.fi, jotta olet asioimassa varmasti turvallisessa verkkokaupassa.