Palautukset, tuotevaihdot ja hyvitykset
Voinko vaihtaa verkkokaupasta tilaamani tuotteen?
Tuotevaihdot eivät ole toistaiseksi mahdollisia. Voit siis palauttaa tilaamasi tuotteen ja tehdä uuden tilauksen haluamallesi tuotteelle. Palautetun tuotteen hinta palautetaan maksutapasi mukaisesti tuotteen saapumisen jälkeen varastollemme. Tuotteen palauttaminen on asiakkaalle ilmaista, mutta alkuperäisiä toimituskuluja ei palauteta.
Voiko alennustuotteen palauttaa?
Kyllä, kaikilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus.
Mitkä ovat verkkokaupan vaihto- ja palautusehdot?
Asiakkaalla on oikeus palauttaa tuote 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautusoikeutta ei kuitenkaan ole, jos tuotetta on käytetty tai jos palautus tehdään edellä mainitun ajan jälkeen. Kaikki toimet paitsi tuotepakkauksen avaaminen sekä tuotteen tarkastus ja sovittaminen tavanomaiseen tapaan katsotaan tuotteen käyttämiseksi.
Toimituksen noutamatta jättämistä ei pidetä samana kuin tuotteen palauttaminen. Mikäli asiakas ei nouda pakettiaan ajoissa (7 päivän sisällä), paketti lähetetään takaisin Kuomiokoski Oy:n. Asiakkaalta veloitetaan 20 € noutamattomista paketeista. Tämä maksu koostuu toimitus-, palautus- ja muista todellisista kuluista. Maksu vähennetään asiakkaalle tehdystä hyvityksestä.
Jos asiakas haluaa vaihtaa tuotteen, on tuote palautettava ja asiakkaan on tehtävä uusi tilaus. Palautetun tuotteen hinta palautetaan maksutavan mukaisesti. Huomaa kuitenkin, että alkuperäisiä toimituskuluja ei palauteta.
Onko tuotteen palauttaminen maksutonta?
Kyllä, tuotteiden palauttaminen on asiakkaalle ilmaista. Huomautuksena, että alkuperäisiä toimituskuluja ei palauteta.
Miten voin palauttaa verkkokaupasta ostamani tuotteen?
Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus. Tuotteen palauttaminen on asiakkaalle ilmaista, mutta alkuperäisiä toimituskuluja ei hyvitetä. Jotta voimme käsitellä, hyväksyä ja hyvittää palautuksen, pyydämme sinua tutustumaan huolellisesti palautuskäytäntöömme (saatavilla seuraavassa osiossa). Jos sinulla on ongelmia palautuksen kanssa tai sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun lähettämällä viesti osoitteeseen kuomashop@kuoma.fi tai soittamalla meille puh. +358 15 415 1100 arkisin klo 10-14.
Tuotteiden vaihto- ja palautusohjeet:
1. Täytä huolellisesti paketin mukana tullut palautuslomake.
2. Pakkaa tuotteet alkuperäiseen pakkaukseen, jossa ne toimitettiin sinulle. Varmista, että kaikki tunnisteet ja muut tuotetiedot ovat edelleen kiinni tuotteissa. Liitä palautuslomake laatikkoon ja sulje paketti.
3. Teippaa tilauksen mukana saamasi palautusrahtikirja paketin päälle.
4. Postin kautta saapuneet paketit tulee palauttaa Postin toimipisteeseen. Postnordin kautta vastaanotetut paketit on palautettava Postnordin palvelupisteeseen.
5. Säilytä saamasi palautuskuitti. Tämä kuitti todistaa, että olet palauttanut tuotteen.
Kuinka nopeasti hyvitys näkyy tililläni tai luottokortillani?
Kun tuote on palautunut varastoomme, ostohinta palautetaan mahdollisimman pian. Huomaathan, että joissain tapauksissa voi kestää jopa 10 arkipäivää ennen kuin palautetut tuotteet toimitetaan takaisin varastoon. Varsinainen palautus tapahtuu maksupalvelun eli Paytrailin kautta. Huomaa kuitenkin, että alkuperäisiä toimituskuluja ei palauteta.