Tuotereklamaatiot
YLEISET TAKUUEHDOT
- Kuomiokoski Oy myöntää valmistamilleen 1-laadun tuotteille:
-Jalkineille 1 vuoden takuun
-Jalkineiden ulkopohjille 2 vuoden takuun
-Vaatteille 1 vuoden takuun - Takuu korvaa väri-, valmistus- ja materiaalivirheet.
- Takuuaika lasketaan alkavaksi alkuperäisen tuotteen ostopäivästä. Uuden korvaavan tuotteen / korjatun tuotteen takuuaika jatkuu alkuperäisen tuotteen takuuajan mukaisesti. Takuuajan voimassaolo todennetaan esimerkiksi ostokuitista, tiliotteesta tai luottokorttimaksusta. Mikäli asiakkaalla ei ole tällaista esittää, takuuaika lasketaan alkavaksi tuotteeseen merkitystä valmistusajasta.
- Vaatimus virheen korjaamisesta on tehtävä välittömästi tai viimeistään 14 vuorokauden kuluessa virheen havaitsemisesta.
- Kuomiokoski Oy ei vastaa virheestä, mikäli virhe johtuu:
-Tuotteen käyttövirheestä
-Tuotteen säilytysvirheestä
-Materiaalin normaalista vanhenemisesta, kulumisesta ja väsymisestä
-Tuotteen pesun ja kuivauksen hoito-ohjeiden noudattamatta jättämisestä - Kuomiokoski sitoutuu kustannuksellaan korvaamaan takuuaikana kohdassa 2. mainitut virheet joko toimittamalla uuden tuotteen tai korjauttamalla reklamoidun tuotteen.
- Kuomiokoski Oy ei myönnä valmistamilleen 2-laadun tuotteille takuuta
OHJEET KENKÄREKLAMAATION TEKEMISEKSI (KULUTTAJA-ASIAKAS)
Ostopaikkana jälleenmyyjä
- Tarkistakaa Kuoman takuuehdot.
- Takuuehtojen täyttyessä reklamaatio tehdään tuotteen ostopaikkaan.
Ostopaikkana Kuoma.fi verkkokauppa tai Kuoman tehtaanmyymälä (Kuortissa)
- Tarkistakaa Kuoman takuuehdot
- Takuuehtojen täyttyessä ladatkaa reklamaatiolomake painamalla tästä ja täyttäkää se. Asiakkaan yhteystietoja käytetään ainoastaan reklamaation hoitamiseen.
- Ottakaa tuotteesta valokuvat alla olevan ohjeen mukaisesti. Valokuvatkaa myös pinkopohjan väri. Kuoman kaikissa kengissä on 1-2 irrotettavaa pohjallista ja pinkopohja löytyy pohjallisten alta. Joskus irtopohjallinen on hyvin tiukasti kiinni, jolloin irrotuksen apuna voi käyttää esimerkiksi veitsen kärkeä. Mikäli pyydettyjä kuvia ei ole liitetty reklamaatioon, asiakaspalvelu ottaa yhteyttä asiakkaaseen ja pyytää kuvat ennen kuin reklamaatio voidaan käsitellä loppuun.
-Sivukuva koko kengästä
-Kuva pohjasta koko pituudelta
-Kuva reklamaation aiheesta
-Kuva ostokuitista
-Kuva pinkopohjan väristä - Lähettäkää reklamaatiolomake ja pyydetyt kuvat:
asiakaspalautukset@kuoma.fi - Kuomiokoski Oy:n asiakaspalvelu käsittelee reklamaation 5 arkipäivän sisällä.
OHJEET VAATEREKLAMAATION TEKEMISEKSI (KULUTTAJA-ASIAKAS)
Ostopaikkana jälleenmyyjä
- Tarkistakaa Kuoman takuuehdot.
- Takuuehtojen täyttyessä reklamaatio tehdään tuotteen ostopaikkaan.
Ostopaikkana Kuoma.fi verkkokauppa tai Kuoman tehtaanmyymälä (Kuortissa)
- Tarkistakaa Kuoman takuuehdot.
- Takuuehtojen täyttyessä ladatkaa reklamaatiolomake painamalla tästä ja täyttäkää se. Täytättehän myös puhelinnumeron lomakkeelle. Asiakkaan yhteystietoja käytetään ainoastaan reklamaation hoitamiseen.
- Ottakaa tuotteesta valokuvat alla olevan ohjeen mukaisesti ja liittäkää mukaan lomakkeeseen. Mikäli kuvia ei ole liitetty reklamaatioon, asiakaspalvelu ottaa yhteyttä asiakkaaseen ja pyytää kuvat ennen kuin reklamaatio voidaan käsitellä loppuun.
-Kuva koko vaatteesta
-Kuva reklamaation aiheesta
-Kuva ostokuitista - Lähettäkää reklamaatiolomake ja pyydetyt kuvat: asiakaspalvelu@kuoma.fi
- Kuoman asiakaspalvelu käsittelee reklamaation 5 arkipäivän sisällä.